1. Objednávanie tovaru
Na objednávanie tovaru majú právo registrovaní Zákazníci. Registrácia je bezplatná. Zákazník musí v objednávke presne a pravdivo uviesť adresu doručenia, prípadne iné kontaktné údaje.
Objednávky uskutočníte tak, že si prostredníctvom nákupného košíka vyberiete tovar, následne prejdete k pokladni, kde si zadáte spôsob doručenia a spôsob platby a odošlete objednávku. Po odoslaní objednávky obdržíte kópiu objednávky e-mailom. V prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, budete o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný e-mailom, prípadne telefonicky. Objednávku počas vybavovania Zákazník môže zrušiť len pokial ešťe nebola vyexpedovaná a neobsahuje tovar ktorý bol zvlášť, po dvojstrannej dohode objednaný pre Zákazníka.
Objednávať cez Internet
Objednávať cez SMS
Často kladené otázky
2. Dodanie tovaru
Tovar je Zákazníkovi dodaný prostredníctvom kuriérskej služby (expres kuriér) po celom Slovensku alebo ho prevezme osobne na prevádzke Predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru, tak ako bolo uvedené v objednávke. Ak si Zákazník objedná väčšie množstvo tovarov budú mu doručené jednorázovo, pričom ich dodacia lehota bude zodpovedať produktu s najdlhšou dodacou lehotou. Tovar bude dodaný v termíne určenom pri každom výrobku (dodacia lehota). Pokiaľ by sa dodacia lehota predĺžila, bude Zákazník včas o termíne dodania informovaný e-mailom alebo telefonicky.
Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorenie dodania objednaného tovaru zavinené doručovateľom a za poškodenie zásielky zavinené doručovateľom. Ďalej predávajúci nenesie zodpovednosť za nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou dodávateľa v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.
Predávajúci tovar odovzdáva v originálnom neotvorenom balení. Zákazník sa zaväzuje prevziať si objednaný tovar.
2.1.1. Dopravné lehoty (Slovensko):
|
Expres kuriér |
Odberné miesto |
Expedovanie objednávok |
prijaté do 15h ** |
prijaté do 15h ** |
Časová lehota dopravy |
1-2 pracovný den |
1-2 pracovný den |
Doručovanie zásielok *** |
od 8h do 18h |
otváracie hodiny odberného miesta |
2.1.2. Dopravné lehoty (Rozvoz v okolí BB a ZV):
|
Expres kuriér |
Expedovanie objednávok |
individuálne ** |
Časová lehota dopravy |
0-2 pracovné dni |
Doručovanie zásielok *** |
od 10h do 12h |
2.1.3. Dopravné lehoty (Česko):
|
Expres kuriér |
Expedovanie objednávok |
prijaté do 15h ** |
Časová lehota dopravy |
2-3 pracovných dní |
Doručovanie zásielok *** |
od 8h do 18h |
* Predávajúci každý pracovný deň vyexpeduje objednávky prijaté najneskôr do uvedeného času na doručovanie ešte ten istý deň - v prípade dostupnosti tovaru.
** Predávajúci každý pracovný deň vyexpeduje objednávky prijaté najneskôr do uvedeného času na doručovanie nasledujúcí pracovný deň - v prípade dostupnosti tovaru.
*** Vlastný šofér a kuriérska služba doručuje zásielky v uvedenej časovej dobe.
2.2.1. Dopravné poplatky (Slovensko):
Pre maloobchodných zákazníkov:
Hodnota objednávky |
Expres kuriér |
Odberné miesto do 10kg |
do 59,99 € |
3,90 € * |
2,40 € * |
60,00 - 89,99 € |
2,90 € * |
1,90 € * |
od 90,- € |
bezplatné |
bezplatné |
Pre veľkoobchodných zákazníkov:
Hodnota objednávky |
Expres kuriér |
do 99,99 € |
6,00 € * |
100,00 - 499,99 € |
individuálne * |
od 500,- € |
bezplatné |
2.2.2. Dopravné poplatky (Rozvoz v okrese BB a ZV):
Pre maloobchodných zákazníkov:
Hodnota objednávky |
Rozvoz |
od 0,01 € |
bezplatné |
Pre veľkoobchodných zákazníkov:
Hodnota objednávky |
Rozvoz |
od 0,01 € |
bezplatné |
2.2.3. Dopravné poplatky (Česko):
Pre maloobchodných zákazníkov:
Hodnota objednávky |
Expres kuriér do 15kg |
Odberné miesto do 15kg |
do 99,99 € |
6,00 € * |
3,60 € * |
100,00 - 199,99 € |
3,60 € * |
bezplatné |
od 200,- € |
bezplatné |
bezplatné |
Pri zásielkach nad 15kg sa cena dopravy určí individuálne.
Pre veľkoobchodných zákazníkov:
Hodnota objednávky |
Expres kuriér |
do 999,99 € |
individuálne * |
od 1000,- € |
bezplatné |
* V prípade, že hodnota objednávky nepresiahne stanovenú hodnotu, dopravný poplatok bude automaticky pripočítaný k objednávke (balné neúčtujeme).
* Sezonný príplatok 1 EUR bez DPH určuje SPS/UPS v obdobý 01.11-24.12. za rýchle doručovanie. Viac informácii nájdete na stránkach SPS/UPS.
3. Platba za tovar
Zákazník sa zaväzuje zaplatiť za objednaný tovar cenu, ktorá je platná v deň prijatia objednávky. Uvedené ceny sú konečné (s 20% DPH).
3.1. Objednávku je možné uhradiť nasledujúcími spôsobmi (Slovensko):
Spôsob platby |
Expres kuriér |
Osobný odber |
Rozvoz |
Hotovosť (dobierka) * |
áno (0,70 €) |
áno |
áno |
Kartou (dobierka) ** |
áno (1,40 €) |
áno |
nie |
Prevod vopred ** |
áno |
áno |
áno |
Kartou vopred ** |
áno |
áno |
áno |
3.2. Objednávku je možné uhradiť nasledujúcími spôsobmi (zahraničie):
Spôsob platby |
Expres kuriér |
Hotovosť * |
nie |
Kartou * |
nie |
Dobierka ** |
nie |
Prevod vopred ** |
áno |
Kartou vopred ** |
áno |
* Predávajúci vystaví faktúru a ktomu doklad o úhrade z registračnej pokladnice.
** Predávajúci vystaví faktúru (v prípade dobierky Zákazník na požiadanie dostane príjmový doklad na pošte alebo od doručovateľa hneď pri prevzatí zásielky).
4. Vrátenie tovaru, odstúpenie od zmluvy
Zákazník môže odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu kedykoľvek do odoslania tovaru Predávajúcim (okrem prípadov určených v zákone o ochrane spotrebiteľa, viď nižšie). Po odoslaní tovaru nie je možné objednávku zrušiť.
Zákazník má právo na odstúpenie od zmluvy vrátením tovaru (či už celej objednávky, alebo niektorých položiek) do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru a najneskôr do 15 dní od prijatia tovaru mu bude vrátená jeho cena. Odstúpenie od zmluvy sa realizuje písomne (emailom alebo priloženým listom ku vrátenému tovaru), tovar sa zasiela späť na adresu prevádzky uvedenej v kontaktoch spolu s údajmi o objednávke, tovare, kontakných údajoch a čísla účtu, kam budú vrátené peniaze. Uvítame ak Zákazník napíše aj dôvod vrátenia tovaru, aby sme mohli zlepšiť naše služby (to ale nie je podmienka). Cenu dopravy/poštovného vráteného tovaru znáša Zákazník.
Zákazník nemôže odsúpiť od zmluvy ani vrátiť tovar, ktorý bol objednaný alebo zabezpečený Predávajúcim iba na základe dohody a objednávky od konkrétne Zákazníka a bežne nie je v ponuke Predávajúceho.
Podmienkou vrátenia peňazí je, že tovar nesmie byť mechanicky alebo inak poškodený v originálnom balení (samozrejme krabičky filtrov, dielov môžu byť otvorené) a oleje, mazivá, kvapaliny a iné chemické produkty musia byť v pôvodnom neotvorenom balení s nepoškodenými uzávermi. Predávajúci túto skutočnosť preverí až po prevzatí vrátenej zásielky, preto predávajúci nepreberá zásielky zaslané na dobierku.
5. Záruka a reklamácie
Záručné podmienky sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka v platnom znení. Adresa pre zasielanie písomností, reklamácií a bližšie informacie je uvedená v Kontaktoch.
Ku každej spätnej zásielke je potrebné priložiť sprievodný list s údajmi objednávky (číslo objednávky, alebo faktúry), kontaktné údaje, bližšie informácie a dokumenty podľa charakteru reklamácie:
5.1. Poškodená zásielka
Pri viditeľnom poškodení zásielky je potrebné toto poškodenie reklamovať priamo dopravcovi, kontaktovať Predávajúceho a dohodnúť si presný postup. Tovar napr. pri potečenej krabici, roztrhaní a viditeľnom úbytku obsahu vôbec nepreberať. Zákazníkovi bude zásielka zaslaná znovu a reklamácia sa bude riešiť medzi dopravcom a Predávajúcim.
5.2. Reklamácia zle doručeného tovaru, chybnej zásielky, chýbajúceho obsahu
Zákazník sa zaväzuje, že ihneď po prevzatí zásielky si skontroluje jej obsah, jednotlivé položky a obsah náhradných dielov, aj obsah faktúry a bude Predávajúceho bezodkladne kontaktovať pri zistení nedostatkov telefonicky alebo emailom najneskôr do 2 dní. Hneď sa dohodne riešenie a oprava chýb. Odporúčame urobiť si foto-dokumentáciu. Dodatočne zistené a neohlásené chyby nebudú uznané. V prípade zle vybraného náhradného dielu (nepasujúci/nevhodné do vozidla) postupujeme ako pri vrátení tovaru v zákonnej lehote (viď. bod 4). Tovar môžete vrátiť alebo vymeniť za správny. Prosím informujte sa na niektorom z našich kontaktov ohľadom správneho dielu. Pri výmene tovaru sa už neúčtujú dopravné poplatky zo strany predávajúceho.
5.3. Reklamácia tovaru v záručnej dobe:
Zákazník má právo na záruku podľa Občianskeho zákonníka. Záručnú reklamáciu na náhradné diely uznávame len ak daný diel bol zamontovaný v odbornom servise a ak Zákazník k reklamácii priloží montážny list a technický preukaz vozidla (kópie). Na ostatný tovar platí bežná záruka, podľa charakteru tovaru. Pri výmene tovaru sa už neúčtujú dopravné poplatky zo strany predávajúceho.
6. Osobné údaje a ich použitie
Pre poskytovanie služieb internetového obchodu potrebuje predávajúci evidovať základné informácie o kupujúcom. Niektoré z nich majú povahu osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z., o ochrane osobných údajov.
Predávajúci zhromažďuje a ukladá na servery tieto údaje: Meno a priezvisko, dodaciu adresu, email, telefonický kontakt. V prípade, že ide o podnikateľov tak aj fakturačné údaje (Názov/meno, adresa/sídlo, IČO, DIČ a IČ DPH). Účelom je jednoduchšie objednávanie (uloženie adresy, fakturačnej adresy), fakturácia a účtovníctvo. Osobné údaje Zákazníka sa nezverejňujú, nesprístupňujú, neposkytujú žiadnym iným subjektov s výnimkou doručovateľskej služby, kvôli adrese dodania objednávky. Tento údaj je však poskytnutý jednorázovo, iba na vybavenie konkrétnej objednávky.
Zákazník udeľuje súhlas so spracovaním svojich osobných údajov registráciou (meno,email, telefónne číslo) a zaslaním objednávky (adresy, fakturačné údaje) za účelom vybavenia objednávky a dodania tovaru a to na dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy. V prípade, že si Kupujúci zvolí možnosť zasielania newsletterov (reklamných oznamov Predávajúceho), súhlasí so spracúvaním emailovej adresy na tento účel. Zasielanie reklamných správ sa dá kedykoľvek bezplatne zrušiť (telefonicky, emailom). V súlase s §28 zákona má Kupujúci právo požadovať informáciu o spracovaní osobných údajov, a zoznam spracúvaných osobných údajov, právo na opravu nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, právo na likvidáciu osobných údajov, ak účel ich spracovania skončil, právo na základe bezplatnej písomnej žiadosti namietať voči využívanie osobných údajov na marketingové účely.
Predávajúci je oprávnený spracovávať osobné údaje aj po skončení pôvodného účelu spracovania len v nevyhnutnom rozsahu pre účely štatistiky, účtovníctva a prieskumu. Neposkytuje ale žiadne takéto informácie tretím stranám alebo verejnosti v podobe, v ktorej je možné identifikovať zákazníka.
Aktualizované: 25. marca 2024.