Novinka: Najvýhodnejšie doručenie na odberné miesto vo Vašej blízkosti do 10kg len za 2,46 EUR. Vyberte si, ktoré je pre Vás najvhodnejšie z viac ako 1000 miest na Slovensku.
Vyhľadávač nájde produkt aj podľa čiastky hladaného výrazu.
Ako vyhľadať produkt podľa OE čísla?
Vyhľadávač nájde produkt podľa zadaného OE čísla (originál výrobné číslo) alebo obchodného čísla. Treba zadať celé číslo. Vyhľadávač používa databázu od výrobcov.
* Termíny dodania sú predpokladané, orientačné, kedže informácie o stave skladu sa neustále menia, kvôli presnejším informáciam kontaktujte zákaznícku linku.
*** Rozvoz mimo Banskej Bystrice nerealizujeme každý deň, zato čas dodania sa môže predľžiť.
**** V balíkoboxoch nie je možné platiť v hotovosti.
Wynn’s Diesel EGR Extreme Cleaner je aerosólový prípravok vyvinutý na čistenie systému nasávania vzduchu všetkých dieselových motorov.
Vlastnosti
Poskytuje okamžité dôkladné čistenie systému nasávania vzduchu, snímača prietoku vzduchu, sacích ventilov, turba a systému EGR.
Silný prúd prúdu na podporu čistenia.
Rozpúšťa gumu, lak, decht, uhlík a usadeniny.
Obnovuje dokonalé prúdenie vzduchu smerom k spaľovacej komore.
Poskytuje pravidelný a stabilný voľnobeh.
Odstraňuje a predchádza problémom so štartovaním.
Zlepšuje akceleračné vlastnosti.
Je neškodný pre všetky systémy dodatočnej úpravy.
Použitie
Pre sacie potrubie, sacie ventily, snímač prietoku vzduchu, EGR ventil a turbo všetkých dieselových motorov.
Odporúča sa tiež používať pri každom servisnom intervale na udržanie čistoty.
Možnosť použitia predlžovacej rozprašovacej trubice s viacerými vstrekovacími otvormi (voliteľné).
Upozornenie
Nestriekajte na lakované povrchy. V takom prípade okamžite opláchnite vodou, aby ste zabránili poškodeniu.
Pokyny
A. Čistenie sacieho potrubia vzduchu, snímača prietoku vzduchu a vstupných ventilov
Naštartujte motor a nechajte ho zahriať. Odstráňte flexibilnú hadicu v systéme nasávania vzduchu, ktorá sa nachádza medzi turbodúchadlom/medzichladičom a potrubím nasávania vzduchu.
Nechajte motor bežať na voľnobeh.
Pri teplom motore nastriekajte prípravok do sacieho potrubia vzduchu. Nestriekajte priamo cez medzichladič. Striekajte v krátkych intervaloch 1 až 2 sekundy. Po každom rozomletí počkajte, kým sa obnovia pôvodné otáčky a motor beží stabilne.
Počas pulverizácie môžu otáčky stúpať alebo klesať. Klepanie nafty sa môže zvýšiť. Je to spôsobené pridaním kvapaliny a zmenou pomeru vzduch/palivo.
V prípade extrémneho klepania nafty:
Znížte striekané množstvo produktu, aby ste minimalizovali klepanie.
Ak klepanie nafty zostáva trvalo veľmi vysoké, prerušte aplikáciu.
Nezrýchľujte!! Aj keď otáčky klesnú!!
Pokračujte, kým sa nespotrebuje 200 ml produktu v aerosóle.
Nechajte motor bežať na voľnobeh 10 minút.
Zastavte motor. Vložte hadicu späť na miesto.
Naštartujte motor a choďte 5 až 10 km, vyhnite sa však preťaženiu motora.
Pred zastavením nechajte motor opäť bežať na voľnobeh aspoň jednu minútu.
B. Čistenie systému nasávania vzduchu pred turbodúchadlom a kompresnej časti turbodúchadla
Postupujte rovnako, ale prípravok nastriekajte pred turbodúchadlom. Odstráňte vzduchový filter, aby ste sa dostali do tejto oblasti.
C. Preventívne čistenie EGR ventilu
C1. Ak je ventil blízko k bod vstrekovania produktu, postupujte rovnako ako v A.
C2. Ak je ventil vo vzdialenej vzdialenosti od bodu vstrekovania produktu, použite predlžovaciu hadičku (dostupná ako voliteľná výbava), aby ste sa priblížili k ventilu a potom postupujte rovnako ako v A.
D. Ošetrovacie čistenie veľmi znečisteného ventilu EGR
Demontujte ventil EGR (kryt).
Nastriekajte produkt priamo na ventil, kryt a ďalšie komponenty, kým tieto časti nie sú veľmi vlhké.
Nechajte prípravok pôsobiť niekoľko minút.
Znova nastriekajte na diely, kým sa neodstránia všetky nečistoty.
Môže pomôcť odstrániť nečistoty kúskom látky alebo papierovej vreckovky.
Vysušte časti stlačeným vzduchom, handričkou alebo papierovou vreckovkou.
Použitie
Metóda A, B a C: každá údržba (15 000 – 20 000 km)
Metóda D: pri prvom prvom ošetrení na aute s vysokým počtom najazdených kilometrov