Wynn’s Diesel EGR Extreme Cleaner je aerosólový prípravok vyvinutý na čistenie systému nasávania vzduchu všetkých dieselových motorov.
Vlastnosti- Poskytuje okamžité dôkladné čistenie systému nasávania vzduchu, snímača prietoku vzduchu, sacích ventilov, turba a systému EGR.
- Silný prúd prúdu na podporu čistenia.
- Rozpúšťa gumu, lak, decht, uhlík a usadeniny.
- Obnovuje dokonalé prúdenie vzduchu smerom k spaľovacej komore.
- Poskytuje pravidelný a stabilný voľnobeh.
- Odstraňuje a predchádza problémom so štartovaním.
- Zlepšuje akceleračné vlastnosti.
- Je neškodný pre všetky systémy dodatočnej úpravy.
Použitie- Pre sacie potrubie, sacie ventily, snímač prietoku vzduchu, EGR ventil a turbo všetkých dieselových motorov.
- Odporúča sa tiež používať pri každom servisnom intervale na udržanie čistoty.
- Možnosť použitia predlžovacej rozprašovacej trubice s viacerými vstrekovacími otvormi (voliteľné).
Upozornenie
Nestriekajte na lakované povrchy. V takom prípade okamžite opláchnite vodou, aby ste zabránili poškodeniu.
Pokyny
A. Čistenie sacieho potrubia vzduchu, snímača prietoku vzduchu a vstupných ventilov - Naštartujte motor a nechajte ho zahriať. Odstráňte flexibilnú hadicu v systéme nasávania vzduchu, ktorá sa nachádza medzi turbodúchadlom/medzichladičom a potrubím nasávania vzduchu.
- Nechajte motor bežať na voľnobeh.
- Pri teplom motore nastriekajte prípravok do sacieho potrubia vzduchu. Nestriekajte priamo cez medzichladič. Striekajte v krátkych intervaloch 1 až 2 sekundy. Po každom rozomletí počkajte, kým sa obnovia pôvodné otáčky a motor beží stabilne.
- Počas pulverizácie môžu otáčky stúpať alebo klesať. Klepanie nafty sa môže zvýšiť. Je to spôsobené pridaním kvapaliny a zmenou pomeru vzduch/palivo.
- V prípade extrémneho klepania nafty:
- Znížte striekané množstvo produktu, aby ste minimalizovali klepanie.
- Ak klepanie nafty zostáva trvalo veľmi vysoké, prerušte aplikáciu.
- Nezrýchľujte!! Aj keď otáčky klesnú!!
- Pokračujte, kým sa nespotrebuje 200 ml produktu v aerosóle.
- Nechajte motor bežať na voľnobeh 10 minút.
- Zastavte motor. Vložte hadicu späť na miesto.
- Naštartujte motor a choďte 5 až 10 km, vyhnite sa však preťaženiu motora.
- Pred zastavením nechajte motor opäť bežať na voľnobeh aspoň jednu minútu.
B. Čistenie systému nasávania vzduchu pred turbodúchadlom a kompresnej časti turbodúchadla - Postupujte rovnako, ale prípravok nastriekajte pred turbodúchadlom. Odstráňte vzduchový filter, aby ste sa dostali do tejto oblasti.
C. Preventívne čistenie EGR ventilu - C1. Ak je ventil blízko k bod vstrekovania produktu, postupujte rovnako ako v A.
- C2. Ak je ventil vo vzdialenej vzdialenosti od bodu vstrekovania produktu, použite predlžovaciu hadičku (dostupná ako voliteľná výbava), aby ste sa priblížili k ventilu a potom postupujte rovnako ako v A.
D. Ošetrovacie čistenie veľmi znečisteného ventilu EGR - Demontujte ventil EGR (kryt).
- Nastriekajte produkt priamo na ventil, kryt a ďalšie komponenty, kým tieto časti nie sú veľmi vlhké.
- Nechajte prípravok pôsobiť niekoľko minút.
- Znova nastriekajte na diely, kým sa neodstránia všetky nečistoty.
- Môže pomôcť odstrániť nečistoty kúskom látky alebo papierovej vreckovky.
- Vysušte časti stlačeným vzduchom, handričkou alebo papierovou vreckovkou.
Použitie - Metóda A, B a C: každá údržba (15 000 – 20 000 km)
- Metóda D: pri prvom prvom ošetrení na aute s vysokým počtom najazdených kilometrov
|
|
|
|