Novinka: Najvýhodnejšie doručenie na odberné miesto vo Vašej blízkosti do 10kg len za 2,46 EUR. Vyberte si, ktoré je pre Vás najvhodnejšie z viac ako 1000 miest na Slovensku.
Blíži sa servisná prehliadka? Znížte si výdavky!
Mobil 1 ESP 5W-30, 5L
Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30, 5L
Selénia WR Pure Energy 5W-30, 5L
Fuchs Titan GT1 Pro C-3 5W-30, 4L
Motul 8100 X-clean EFE 5W-30, 5L
Aral High Tronic 5W-40, 4L
Castrol EDGE LL 5W-30, 5L
Ford-Castrol Magnatec Professional A5 5W-30, 5L
Total Quartz Ineo ECS 5W-30, 5L
ELF Evolution Full-Tech FE 5W-30, 5L
Shell Helix Ultra 5W-40, 4L
Ford Motorcraft A5 5W-30, 5L
GM Genuine Motor Oil Dexos 2 5W-30, 5L
Petronas Syntium 5000 AV 5W-30, 5L
Vyhľadať náhradný diel - olejový filter - podľa vozidla
   

Čistiací prostriedokPro-Tec Carbon X K1 Cleaning Foam & K2 Neutralizer, 1L

51,80 € (25 % zľava)
Garantujeme originalitu
Spoľahlivá kvalita už 19 rokov...
Pro-Tec Carbon X K1 Cleaning Foam & K2 Neutralizer, 1L
Pro-Tec Carbon X K1 Cleaning Foam (čistiaca pena) je špeciálne vyvinutý vysoko výkonný čistiaci komponent na uvoľnenie prevádzkových usadenín v celom spaľovacom priestore motora. Prípravok odstraňuje zvyšky koksovania v oblasti hlavy valcov, najmä na ventiloch, korune piestu, hornej plôške a v oblasti prvého piestneho krúžku. Čistí aj sedlá sacích a výfukových ventilov (ak sú otvorené). Spoľahlivo sa odstránia aj zvyšky v EGR ventile, turbodúchadle a sacom trakte (nasávacie potrubie k sacím ventilom). Carbon X nenapáda tesnenia a je kompatibilný so všetkými komponentmi motora.

Pro-Tec Carbon X K2 Neutralizer
(neutralizátor) spôsobuje chemickú reakciu, ktorá skvapalňuje predtým nanesenú čistiacu penu (K1) a viaže rozpustené usadeniny. Extraktor Carbon X (položka č. 34142) sa potom používa na bezpečné odstránenie výslednej emulzie a rozpustených usadenín zo spaľovacej komory. Keďže K2 má vysoko účinné mazacie komponenty (aditíva pre extrémne tlaky) s výnimočne vysokou súdržnosťou, Carbon X chráni motor pred zvýšeným trením počas procesu štartovania a tým mechanické komponenty pred opotrebovaním. Okrem toho sú tesnenia účinne chránené.

Rozsah použitia

Benzinové a dieselové motory

Návod na použitie


Spaľovacia komora:

Demontujte zapaľovaciu sviečku alebo vstrekovaciu trysku a cez vzniknutý otvor vložte sondu do spaľovacej komory. Potom nastriekajte K1. Produkt expanduje a expanduje do vstupných a výstupných kanálov (ak sú otvorené). Hneď ako z prístupového otvoru vytečie pena, prestaňte striekať a nechajte pôsobiť cca 15-20 minút. Aby ste sa vyhli predávkovaniu K1, odporúčame striekať čistiacu penu maximálne 5 sekúnd. na spaľovaciu komoru.

Po použití K1 zasuňte sondu K2 cez rovnaký prístupový otvor, K2 hojne nastriekajte a nechajte pôsobiť, kým sa čistič nerozpustí (cca 4-5 minút). V prípade potreby nastriekajte niekoľkokrát. Výslednú emulziu odsajte pomocou extraktora Carbon X (položka č. 34142). Ak je veľmi znečistený, postup zopakujte.

Po dokončení procesu čistenia a pred vložením demontovaných komponentov (zapaľovacie sviečky alebo vstrekovacia tryska) je potrebné motor 2-3 krát prevrátiť na cca 10 sekúnd pomocou PRÁZDNÉHO štartéra, aby sa odstránili všetky zvyšky. Otvory (zapaľovacia sviečka alebo vstrekovacia tryska) odporúčame zakryť čistiacim papierom, ktorý nasaje zvyšné množstvá a zabráni znečisteniu motorového priestoru.

Na kontrolu čistiaceho účinku možno použiť existujúcu alebo voliteľne dostupnú endoskopovú kameru (položka č. 34141).

Pre optimálny výsledok čistenia odporúčame dodatočné čistenie sacieho traktu (Triple X Plus - položka č. P2241), aby sa odstránili všetky zvyšné nečistoty.

EGR, turbodúchadlo a sací trakt:

Aplikáciu je možné vykonať v zloženom aj rozloženom stave. To závisí od dostupnosti.

Odstráňte prívodné a výstupné vedenie z ventilu EGR alebo turbodúchadla alebo otvorte sací trakt medzi skrinkou vzduchového filtra a škrtiacou klapkou. Nastriekajte čistiaci prostriedok K1 do všetkých miestností. Hneď ako pena vyjde zo všetkých prístupových otvorov, prestaňte striekať a nechajte pôsobiť cca 15-20 minút.

Potom rozpustite čistiacu penu pomocou K2. Za týmto účelom niekoľkokrát prepláchnite EGR ventil, turbodúchadlo alebo sacie potrubie komponentom K2.

Po zložení dielov je potrebná skúšobná jazda v trvaní najmenej 20 minút.

Poznámky:

Toto je vysoko profesionálna aplikácia, ktorá si vyžaduje hlboké technické znalosti!

Vo všeobecnosti odporúčame použiť v rozloženom stave!
Na čistenie sacieho traktu je potrebné, aby bol škrtiaci ventil otvorený. Potom je potrebné vyčistiť spaľovaciu komoru! Po použití je potrebné skontrolovať vedenie na zvyšky produktu a v prípade potreby vyčistiť!

Spotreba

500 ml pre 4-8 valcov (v závislosti od zdvihového objemu) alebo 2-4 EGR ventily, turbodúchadlá alebo sacie trakty
Doba vystavenia

15-20 minút
Výrobca: Pro-Tec
Referencie: Pro-Tec P4650
     Tip: Objednávku od 90 € doručíme kuriérom bez dopravného poplatku *