Novinka: Najvýhodnejšie doručenie na odberné miesto vo Vašej blízkosti do 10kg len za 2,46 EUR. Vyberte si, ktoré je pre Vás najvhodnejšie z viac ako 1000 miest na Slovensku.
Vyhľadávač nájde produkt aj podľa čiastky hladaného výrazu.
Ako vyhľadať produkt podľa OE čísla?
Vyhľadávač nájde produkt podľa zadaného OE čísla (originál výrobné číslo) alebo obchodného čísla. Treba zadať celé číslo. Vyhľadávač používa databázu od výrobcov.
Pro-Tec Carbon X K1 Cleaning Foam & K2 Neutralizer, 1L
X
Dodanie tovaru (dnes je 01.04, utorok)
Osobný odber **
Expres kuriér
Odberné miesto
Rozvoz ***
Deň dodania *
02.04, v stredu
03.04, vo štvrtok
03.04, vo štvrtok
02.04, v stredu
Čas dodania
8:00-12:00, 12:30-16:30
od 8h do 18h
otváracie hodiny odberného miesta
od 10h do 12h
Platba za tovar
Hotovosť (dobierka)
áno
áno
áno/nie ****
áno
Kartou (dobierka)
áno
áno
áno
nie
Prevod vopred
áno
áno
áno
áno
Kartou vopred
áno
áno
áno
áno
* Termíny dodania sú predpokladané, orientačné, kedže informácie o stave skladu sa neustále menia, kvôli presnejším informáciam kontaktujte zákaznícku linku.
*** Rozvoz mimo Banskej Bystrice nerealizujeme každý deň, zato čas dodania sa môže predľžiť.
**** V balíkoboxoch nie je možné platiť v hotovosti.
51,80 € (25 % zľava)
Garantujeme originalitu
Spoľahlivá kvalita už 19 rokov...
Pro-Tec Carbon X K1 Cleaning Foam (čistiaca pena) je špeciálne vyvinutý vysoko výkonný čistiaci komponent na uvoľnenie prevádzkových usadenín v celom spaľovacom priestore motora. Prípravok odstraňuje zvyšky koksovania v oblasti hlavy valcov, najmä na ventiloch, korune piestu, hornej plôške a v oblasti prvého piestneho krúžku. Čistí aj sedlá sacích a výfukových ventilov (ak sú otvorené). Spoľahlivo sa odstránia aj zvyšky v EGR ventile, turbodúchadle a sacom trakte (nasávacie potrubie k sacím ventilom). Carbon X nenapáda tesnenia a je kompatibilný so všetkými komponentmi motora.
Pro-Tec Carbon X K2 Neutralizer (neutralizátor) spôsobuje chemickú reakciu, ktorá skvapalňuje predtým nanesenú čistiacu penu (K1) a viaže rozpustené usadeniny. Extraktor Carbon X (položka č. 34142) sa potom používa na bezpečné odstránenie výslednej emulzie a rozpustených usadenín zo spaľovacej komory. Keďže K2 má vysoko účinné mazacie komponenty (aditíva pre extrémne tlaky) s výnimočne vysokou súdržnosťou, Carbon X chráni motor pred zvýšeným trením počas procesu štartovania a tým mechanické komponenty pred opotrebovaním. Okrem toho sú tesnenia účinne chránené.
Rozsah použitia
Benzinové a dieselové motory
Návod na použitie
Spaľovacia komora:
Demontujte zapaľovaciu sviečku alebo vstrekovaciu trysku a cez vzniknutý otvor vložte sondu do spaľovacej komory. Potom nastriekajte K1. Produkt expanduje a expanduje do vstupných a výstupných kanálov (ak sú otvorené). Hneď ako z prístupového otvoru vytečie pena, prestaňte striekať a nechajte pôsobiť cca 15-20 minút. Aby ste sa vyhli predávkovaniu K1, odporúčame striekať čistiacu penu maximálne 5 sekúnd. na spaľovaciu komoru.
Po použití K1 zasuňte sondu K2 cez rovnaký prístupový otvor, K2 hojne nastriekajte a nechajte pôsobiť, kým sa čistič nerozpustí (cca 4-5 minút). V prípade potreby nastriekajte niekoľkokrát. Výslednú emulziu odsajte pomocou extraktora Carbon X (položka č. 34142). Ak je veľmi znečistený, postup zopakujte.
Po dokončení procesu čistenia a pred vložením demontovaných komponentov (zapaľovacie sviečky alebo vstrekovacia tryska) je potrebné motor 2-3 krát prevrátiť na cca 10 sekúnd pomocou PRÁZDNÉHO štartéra, aby sa odstránili všetky zvyšky. Otvory (zapaľovacia sviečka alebo vstrekovacia tryska) odporúčame zakryť čistiacim papierom, ktorý nasaje zvyšné množstvá a zabráni znečisteniu motorového priestoru.
Na kontrolu čistiaceho účinku možno použiť existujúcu alebo voliteľne dostupnú endoskopovú kameru (položka č. 34141).
Pre optimálny výsledok čistenia odporúčame dodatočné čistenie sacieho traktu (Triple X Plus - položka č. P2241), aby sa odstránili všetky zvyšné nečistoty.
EGR, turbodúchadlo a sací trakt:
Aplikáciu je možné vykonať v zloženom aj rozloženom stave. To závisí od dostupnosti.
Odstráňte prívodné a výstupné vedenie z ventilu EGR alebo turbodúchadla alebo otvorte sací trakt medzi skrinkou vzduchového filtra a škrtiacou klapkou. Nastriekajte čistiaci prostriedok K1 do všetkých miestností. Hneď ako pena vyjde zo všetkých prístupových otvorov, prestaňte striekať a nechajte pôsobiť cca 15-20 minút.
Potom rozpustite čistiacu penu pomocou K2. Za týmto účelom niekoľkokrát prepláchnite EGR ventil, turbodúchadlo alebo sacie potrubie komponentom K2.
Po zložení dielov je potrebná skúšobná jazda v trvaní najmenej 20 minút.
Poznámky:
Toto je vysoko profesionálna aplikácia, ktorá si vyžaduje hlboké technické znalosti!
Vo všeobecnosti odporúčame použiť v rozloženom stave! Na čistenie sacieho traktu je potrebné, aby bol škrtiaci ventil otvorený. Potom je potrebné vyčistiť spaľovaciu komoru! Po použití je potrebné skontrolovať vedenie na zvyšky produktu a v prípade potreby vyčistiť!
Spotreba
500 ml pre 4-8 valcov (v závislosti od zdvihového objemu) alebo 2-4 EGR ventily, turbodúchadlá alebo sacie trakty Doba vystavenia