Mannol TS-7 UHPD Blue 10W-40 je inovatívny syntetický motorový olej obsahujúci estery za každého počasia pre ťažké a vysokorýchlostné dieselové motory najnovšej generácie s turbodúchadlom a bez neho, pracujúce v náročných podmienkach na palivo s nízkym obsahom síry.
Olej úspešne prešiel cestnými a laboratórnymi testami v strediskách VOLVO, Mercedes-Benz, MAN, MACK a RENAULT a má ich písomné schválenie.
Vlastnosti produktu: - Komponenty Ester v kombinácii s syntetickou základňou najvyššej kvality a inovatívnym balíkom aditív s optimálnou viskozitou v širokom teplotnom rozsahu poskytujú ideálne vlastnosti proti treniu, opotrebovaniu a odieraniu, čo výrazne predlžuje životnosť zariadenia vo všetkých , dokonca aj tie najextrémnejšie prevádzkové režimy v širokom rozsahu teplôt okolia a poskytuje významné úspory paliva;
- Esterové zložky v kombinácii so syntetickým základom poskytujú zvýšená tepelná oxidačná stabilita voči oleju, ktorý v kombinácii s vynikajúcimi vlastnosťami rozptyľujúcimi detergenty a nízkym obsahom popola účinne znižuje tvorbu vodného kameňa a lakov, zabraňuje usadzovaniu všetkých druhov a udržiava diely motora, najmä valec-piest, v perfektne čistom stave celý interval medzi výmenami;
- Unikátna formulácia obsahujúca ester poskytuje olejovej odolnosti voči starnutiu a vďaka zníženému odparovaniu a vysokému bodu vzplanutia redukuje "odpad" tvoriaci vodný kameň, čo umožňuje jeho použitie v motoroch s dlhým životným intervalom až 60 000 km a konvenčné motory;
- Vďaka báze obsahujúcej ester má optimálna viskozita vynikajúce vlastnosti pri nízkych teplotách, vrátane nízkeho bodu tuhnutia, spolu s dobrou čerpateľnosťou oleja a kľukovateľnosťou súčastí motora pri nízkych teplotách, jednoduchým „studeným štartom“ (do -30 ° C) a zníženou štartovacie oblečenie;
- Kompatibilný so všetkými systémami dodatočnej úpravy výfukových plynov, DPF, TWC, EGR a SCR vďaka použitiu technológie Low SAPS;
- Účinne chráni diely motora pred všetkými druhmi korózie;
- Znížená penivosť a účinná odolnosť voči prevzdušňovaniu;
- Efektívne sa zaoberá zvýšením šmykového napätia počas prevádzky spôsobeným zvýšenou viskozitou v dôsledku disperzie sadzí;
Vhodný pre motory poháňané zemným plynom (LNG) a ropným (LPG) plynom.
Navrhnuté pre všetky typy ťažkých dieselových motorov (nákladné automobily, autobusy atď.), terénne stroje (stavebné, ťažobné, poľnohospodárske) a špeciálne zariadenia od európskych, amerických a ázijských výrobcov, ktoré spĺňajú požiadavky normy Euro I-V a VI, kde sa požaduje výkonnostná úroveň CK-4 alebo nižšia. Pri použití olejov CK-4 s palivami obsahujúcimi viac ako 15 ppm síry dbajte na dodržanie odporúčaní výrobcu motora pre servisné intervaly. |
|
Výkonnostná trieda: API CI-4 ACEA E6/E7/E9
Schválenie: MB 228.51 MAN M 3477 / M 3277 CRT MTU Type 3.1 VOLVO VDS-3 RENAULT RXD/RGD CAT ECF-1-a DEUTZ DQC III-05
|
|