Novinka: Najvýhodnejšie doručenie na odberné miesto vo Vašej blízkosti do 10kg len za 2,46 EUR. Vyberte si, ktoré je pre Vás najvhodnejšie z viac ako 1000 miest na Slovensku.
Vyhľadávač nájde produkt aj podľa čiastky hladaného výrazu.
Ako vyhľadať produkt podľa OE čísla?
Vyhľadávač nájde produkt podľa zadaného OE čísla (originál výrobné číslo) alebo obchodného čísla. Treba zadať celé číslo. Vyhľadávač používa databázu od výrobcov.
* Termíny dodania sú predpokladané, orientačné, kedže informácie o stave skladu sa neustále menia, kvôli presnejším informáciam kontaktujte zákaznícku linku.
*** Rozvoz mimo Banskej Bystrice nerealizujeme každý deň, zato čas dodania sa môže predľžiť.
**** V balíkoboxoch nie je možné platiť v hotovosti.
Garantujeme originalitu
Spoľahlivá kvalita už 19 rokov...
Motul 8100 Eco-lite 0W-16 je 100% syntetický motorový olej "Fuel economy" špeciálne navrhnutý pre najnovšie benzínové motory, preplňované alebo s prirodzeným nasávaním, s priamym alebo nepriamym vstrekovaním, určený na použitie oleja SAE 0W-16 s veľmi nízkym trením a veľmi nízkou viskozitou HTHS (High Temperature High Shear) ( ≥ 2,3 mPa.s).
Vhodné pre moderné benzínové motory vyžadujúce viskozitný stupeň 16 a mazivo na úsporu paliva (normy API SP-RC, API SP a/alebo ILSAC GF-6b). Špeciálne odporúčané pre všetky nové benzínové motory vyžadujúce tieto špecifikácie: HONDA, LEXUS, SUZUKI, TOYOTA...
Vhodný ku katalyzátoru. Tento typ oleja môže byť nevhodný na použitie v niektorých motoroch. V prípade pochybností si pozrite návod na obsluhu.
Štandard API SP je plne spätne kompatibilný s požiadavkami API SN a všetkými predchádzajúcimi štandardmi API. Špecifikácia API SP-RC „Resource Conserving“ je ešte náročnejšia na požiadavky na úsporu energie. Mazivá API SP poskytujú vynikajúcu odolnosť proti oxidácii, lepšiu ochranu proti usadzovaniu, lepšiu čistotu motora, ochranu proti opotrebeniu a zvýšený výkon paliva pri nízkych teplotách Úspora hospodárnosti počas celej životnosti oleja. Okrem toho, že je spätne kompatibilný v porovnaní s API SN a API SN Plus, štandard API SP poskytuje vyšší výkon a najmä pridáva väčšiu ochranu proti fenoménu LSPI pre downsized preplňované benzínové motory s priamym vstrekovaním.
Na základe špecifikácie API SP je norma ILSAC GF-6b pre mazivá viskozitného stupňa 16 ešte prísnejšia, najmä pokiaľ ide o výhody spotreby paliva. Požiadavky na nízku viskozitu maziva „Fuel Economy“, ale aj predĺžené intervaly výmeny, čisté piesty/krúžky, kompatibilita tesnení a znížený obsah fosforu pre kompatibilitu systémov dodatočnej úpravy sú vylepšené. Špecifikácia ILSAC GF-6b tiež zaisťuje dokonalú ochranu motora pri použití benzínu s obsahom až 85 % etanolu (E85).
Preplňované benzínové motory s priamym vstrekovaním majú určité riziko sporadických javov predzápalu v spaľovacích priestoroch. Tento typ sporadického abnormálneho spaľovania pripomína kovový hluk zo spaľovacích komôr a niekedy je spojený s krátkou stratou výkonu. Tento jav nazývaný LSPI pre Low Speed Pre-Ignition, alebo tiež Rumble, generuje veľmi vysoké tlakové špičky v spaľovacej komore, ktoré môžu viesť k poškodeniu piestu a v konečnom dôsledku k zničeniu motora. Pre zmenšené benzínové motory najnovšej generácie, ktoré sú vybavené systémami priameho vstrekovania a turbodúchadlami, štandard API SP pre motorové mazivá zaručuje dokonalú integritu týchto benzínových motorov, ktoré čelia riziku týchto abnormálnych spaľovaní.
Motul 8100 Eco-lite 0W-16 spĺňa všetky tieto veľmi náročné požiadavky na výkon a odolnosť vrátane plnej kompatibility s biopalivami, akými sú LPG (Liquefied Petroleum Gas), CNG (Compressed Natural Gas) a bioetanoly (ako sú dostupné na čerpacích staniciach), pri použití Etanolových biopalív v zmiešavacom pomere do 85 % (Bioetanol – E85). Viskozitný stupeň SAE 0W-16 vážne minimalizuje hydrodynamické trenie maziva a umožňuje výhody úspory paliva, najmä keď je olej studený. Zlepšuje prietok oleja pri štarte, rýchlejšie hromadenie tlaku oleja, rýchlejšie zvyšovanie otáčok a rýchlejšie dosiahnutie prevádzkovej teploty. Tento typ oleja, ktorý je šetrný k životnému prostrediu, umožňuje znížiť spotrebu paliva a tým minimalizovať emisie skleníkových plynov (CO2).