Olejposta.sk
Aral Blue Tronic 10W-40, 4L BP Visco 5000 C 5W-40, 4L Castrol Magnatec C3 5W-40, 5L Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40, 5L Castrol EDGE 5W-30, 5L ELF Evolution SXR 5W-40, 5L Ford Formula F 5W-30, 5L GM Genuine Motor Oil Dexos 2 5W-30, 5L Mobil Super 3000 X1 5W-40, 5L Selénia 20K 10W-40, 2L Shell Helix Ultra 5W-40, 4L Total Quartz 9000 5W-40, 5L Valvoline SynPower 10W-40, 5L
Osobné automobily
 

Lexikon
Motorové oleje
Prevodové oleje
Glosár
 

Všetky práva vyhradené
© 2005-2018 Webdustry
Ochranné známky
 
  1. Čo ak po odoslaní objednávky nedostanem potvrdzujúci e-mail o jej prijatí?
  2. Kedy mi bude objednaný tovar doručený?
  3. Čo ak vidím objednávku v archíve ako odoslanú, ale napriek tomu mi ešte nebola doručená?
  4. Čo ak mi nebol tovar doručený tak ako som si ho objednal, chcem ho reklamovať, vrátiť alebo vymeniť? Alebo ak mi bol omylom doručený iný tovar?
  5. Chcel by som si prísť po tovar osobne do vašej prevádzky, je to možné?
  6. Objednával som si od Vás tovar, zabudol som aké položky. Kde je možné si objednávku znovu pozrieť? Ako dlho je archivovaná?

  7. Pri vyhľadávaní vhodného filtra sa mi zobrazí viac možností, ktorý filter si mám vybrať?
  8. Prečo nemôžem vyhľadávať v katalógoch filtrov a príslušenstva na vašej stránke?

  9. Naozaj sa na Internete predávajú falošné oleje? Aká je záruka kvality?
  10. Prečo sú oleje na čerpacich staniciach oveľa drahšie?
  11. Prečo sú oleje v značkových servisoch oveľa drahšie?
  12. Musí mať originál olej na obale Slovenský hologram?
  13. Ako dlho sa môže skladovať motorový olej? Aká je doba spotreby?

1. Čo ak po odoslaní objednávky nedostanem potvrdzujúci e-mail o jej prijatí?

Prosím skontrolujete si po prihlásení na našej stránke košík, či ste úplne odoslali objednávku. Ak košík stále obsahuje objednávané položky, objednávka nebola dokončená a treba pozorne vyplniť požadované údaje a objednávku odoslať. V prípade, že je objednávka správne odoslaná, zákazník ju uvidí v archíve objednávok. Ak sa tam objaví a napriek tomu nedostanete potvrdzujúci e-mail, skontrolujte si zadanú e-mailovú adresu. Ak máte nastavenú ochranu proti nevyžiadanej pošte, mohlo sa stať, že sa omylom e-mail dostal medzi spamy. Ak používate limitovanú e-mailovú schránku, tak isto Vám e-mail nebude doručený po jej zaplnení.

2. Kedy mi bude objednaný tovar doručený?

Pri každom tovare je určená dodacia lehota 1-3 pracovné dni, resp. 7 pracovných dní ak tovar nie je na sklade. V prípade objednávky - kuriérom - odoslanej do 15tej hodiny bude doručená objednávka nasledujúci pracovný deň, v prípade objednávky - 2. triedou - odoslanej do 13tej hodiny bude objednávka doručená do 3 pracovných dní. Pozor, dodanie 2. triedou nemá časovú garanciu! V prípade tovaru s dlhšou dodacou dobou sa táto doba predĺži. Ak by z akéhokoľvek dôvodu došlo k predĺženiu dodávky hneď ako to bude možné Vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

3. Čo ak vidím objednávku v archíve ako odoslanú, ale napriek tomu mi ešte nebola doručená?

Ak bol balík odoslaný 2. triedou pred viac ako 3 pracovnými dňami odpíšte si podacie číslo zásielky a dátum odoslania z archívu objednávok a kontaktujte Vašu doručovaciu poštu, pravdepodobne ste nedostali oznámenie o uložení zásielky. V prípade nedoručenia EMS zásielky do 2 dní od odoslania nás neodkladne kontaktujte. Zásielku si môžete kedykoľvek skontrolovať na http://tandt.posta.sk/ .

4. Čo ak mi nebol tovar doručený tak ako som si ho objednal, chcem ho reklamovať, vrátiť alebo vymeniť? Alebo ak mi bol omylom doručený iný tovar?

Prosíme, v čo najkratšom čase nás kontaktujte na reklamacia@olejposta.sk, kde Vás informujeme o ďalšom riešení, alebo tovar priamo pošlite doporučene na adresu: Richard Sarkady - WEBDUSTRY, Cementárenská 16, 974 01 Banská Bystrica a reklamáciu vyriešime hneď po jej obdržaní. Nezabudnite v sprievodnom liste uviesť číslo objednávky/faktúry, navrhovaní spôsob riešenia, kontaktné údaje objednávajúceho a bankové spojenie pre prípad vrátenia platby. Kópia dokladu o kúpe nie je nutná, nakoľko ho aj my archivujeme a vieme si ho v prípade potreby vyhľadať.

V prípade nami spôsobenej náhodnej zámeny tovaru nás kontaktujte ihneď telefonicky a problém vyriešime, tovar prosím neposielajte kým nás nekontaktujete.

Ak vidíte pri preberaní, že zásielka je viditeľne poškodená - vytečená, zlomená a pod., alebo máte pochybnosti o jej úplnosti ihneď nás kontaktujte, spätný kontakt nájdete aj na EMS sprievodkách na balíku. V prípade zničenej zásielky tovar vôbec nepreberajte a nechajte ju zaslať späť. Kontaktujte nás a zašleme Vám ju znovu.

5. Chcel by som si prísť po tovar osobne do vašej prevádzky, je to možné?

Samozrejme je možný osobný odber, je ale potrebné aby ste si tovar objednali cez internetový obchod pri spôsobe dodania zadáte osobný odber. Po obdržaní objednávky a jej pripravení budete tiež informovaný e-mailom. Ak je tovar skladom je možné si ho vyzdvihnúť v rovnaký deň do 16tej hodiny, prípadne sa dohodnúť inak. Ak je tovar na objednávku, budeme Vás kontaktovať po jeho naskladnení.

6. Objednával som si od Vás tovar, zabudol som aké položky. Kde je možné si objednávku znovu pozrieť? Ako dlho je archivovaná?

Vaše objednávky archivujeme, kedykoľvek po prihlásení si ich môžete prezrieť v archíve objednávok a tovar si môžete znovu objednať.

7. Pri vyhľadávaní vhodného filtra sa mi zobrazí viac možností, ktorý filter si mám vybrať?

Pri zadávaní údajov do katalógu sa Vám môžu zobraziť všetky vhodné filtre do vozidla, bez rozdielu typu filtra (teda olejové, palivové, vzduchové, peľové) a značky. Je teda možné, že ich bude viac a ak v popise filtra nie je poznámka ohľadne roku výroby, VIN a i. budú tieto filtre vhodné do Vášho vozidla nakoľko sú rovnaké, líši sa len výrobca. V poznámke sú uvedené napríklad rozdiely v klimatizácii, alebo 02/09- (znamená, že ide o vozidlo vyrobené po februári 2009) alebo -02/09 (vozidlo vyrobené do februára 2009) a pod.

8. Prečo nemôžem vyhľadávať v katalógoch filtrov a príslušenstva na vašej stránke?

Vyhľadávanie je možné až po registrácii a prihlásení na stránke. Je potrebné, aby ste sa zaregistrovali. V prípade, že ste už registrovaní a stratili ste heslo, kliknite na "zabudnuté heslo" pod prihlasovacím formulárom a po zadaní registrovanej emailovej adresy Vám bude vygenerované nové a zaslané na emailovú adresu.

9. Naozaj sa na Internete predávajú falošné oleje? Aká je záruka kvality?

Na Internete možete kúpiť falošný olej s rovnakou pravdepodobnosťou ako v kamennom obchode alebo v autoservise. Našťastie tento problém je veľmi zriedkavý a nie je typickejší pre internetové obchody ako pre predajne. Naši dodávatelia ručia za kvalitu oleja a túto záruku vieme poskytnúť aj naším zákazníkom.

10. Prečo sú oleje na čerpacich staniciach oveľa drahšie?

Porovnanie cien s čerpacími stanicami môže zviesť z cesty, ropné spoločnosti v prvom rade nemajú snahu o kvantitatívny predaj motorových olejov na čerpacích staniciah, ale na jednej strane sa pokúšajú cenou poukázať na kvalitu oleja a na druhej strane zarobiť na motoristoch, ktorý sú nútený tento olej kupovať napr. pri dolievaní.

11. Prečo sú oleje v značkových servisoch oveľa drahšie?

Niekedy extrémne vysoké ceny motorových olejov sú výsledkom cenovej politiky posledných 10 rokov. Na konci 90. rokov predajne s radosťou prijali finančnú pomoc, ktorú im ropné spoločnosti mohli poskytnúť pri začatí podnikania. Vysoké pôžičky samozrejme zvýšili predajnú cenu oleja a pretože spoločnosť investuje iba za predpokladu, že sa jej vložené prostriedky vrátia späť z vyšších marží v priebehu niekoľkých rokov. Takto sa začali predávať oleje drahšie aj za 20-30 EUR (600-900 Sk), pretože obchodník dostal podstatne vyššiu cenu (napr. 20 EUR), načo si ešte priráta svoju maržu, resp. maržu servisu a koncova cena pre zákazníka sa ešte zvýšila.

12. Musí mať originál olej na obale Slovenský hologram?

Slovenská distribučná spoločnosť sa môže rozhodnúť, že svoje distribuované zahraničné oleje bude zvlášť označovať národným znakom alebo inou známkou. Je to dobrý marketingový ťah, ale nakoľko takýto spôsob označovania je v EÚ zriedkavý, stratí tým aj svoju váhu. Takéto označovanie väčšiina distribútorov nepoužíva ani v Rakúsku, v Nemecku, vo Francúzsku, v Taliansku, v Maďarsku, atď... Ak zakúpite motorový olej bez národného hologramu, samozrejme máte takú istú šancu naraziť na falošný olej ako je spomenuté v bode 9. V Západnej Európe je tradične lacnejši olej, ako v našom regióne, zato sa nedá posúdiť originalita oleju podľa ceny.

13. Ako dlho sa môže skladovať motorový olej? Aká je doba spotreby?

Motorové oleje vyrobené modernou technológiou sa môžu skladovať dlhé roky, každý odborník má iný názor na dobu použitia, všeobecne sa dá povedať, že viac ako 10 rokov vyrobený motorový olej už nie je odporúčaný na použitie. Niektorí výrobcovia zvlášť uvádzajú minimálnu spotrebu v rokoch (väčšinou 4-5 rokov). Na balení je uvedený dátum výroby. Motorový olej skladujte v originalnom uzatvorenom balení v suchom a dobre odvetrávanom priestore mimo priameho slnečného žiarenia. Skladovacia teplota: 0-50°C.
Vstup pre Zákazníka

Registrácia
Zabudnuté heslo
 

Informácie
Všeobecné podmienky
Objednávať cez Internet
Objednávať cez SMS
Často kladené otázky
Kontakt
 

Veľkoobchod
Hľadáme regionálnych veľkoobchodných
partnerov
 

Anketa
Koľko míňate ročne na náhradné diely?
mám nové vozidlo, zatiaľ nič
do 100 EUR
100 - 250 EUR
250 - 500 EUR
500 - 1000 EUR
nad 1000 EUR